Leveringsvoorwaarden  Koloniaal Teakhuis Utrecht BV

1). Bij het bezorgen van meubelen aan huis worden de meubelen tot op de door u gewenste plek gezet, tot op maximaal de eerste verdieping  vanuit gegaan dat we via de normale toegang op die plek kunnen komen. Mocht het niet mogelijk zijn via de normale toegang op die plek te komen en zijn er externe (hulpmiddelen) voor nodig dan zijn deze kosten geheel voor de opdrachtgever. Mocht een levering niet plaats kunnen vinden omdat normale toegang niet mogelijk is en wij de meubelen opnieuw moeten aanbieden dan zullen wij hiervoor bezorgkosten in rekening brengen.

2.Transport wordt gratis verzorgd bij een aankoop van meer dan € 800,- in een straal van 10km. vanaf onze winkel van Rensselaerlaan 2a Utrecht). Daarbuiten vragen we een bijdrage die afhankelijk is van orderbedrag en afstand. Voor het bezorgen van een aankoop van onder de € 800,- vragen wij in Utrecht een bijdrage van € 35.-.

3. Koloniaal Teakhuis Utrecht B.V. is alleen aansprakelijk voor de artikelen tijdens transport indien zij in eigen beheer leveren bij de kopers. Eigen transport door kopers is voor eigen risico en men kan geen beroep doen indien er tijdens deze handelingen schade ontstaat.

Levering:
De aangegeven levertijd is een tijdsindicatie en geen bindend termijn.
In het uitzonderlijke geval als een levering langer duurt dan de aangegeven levertijd, ontvangt u van ons altijd een bericht.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
In alle aanbiedingen van Koloniaal Teakhuis Utrecht BV  wordt de verwachte levertijd aangegeven. Zodra de bestelling van u is binnengekomen ontvang u per e-mail of telefonisch bericht voor een ophaal of bezorgafspraak.

Hoeveel bedragen de bezorgkosten?
In alle aanbiedingen worden de bezorgkosten weergegeven.

Bij levering:U dient bij de ontvangst van uw bestelling te controleren of deze correct is. Is dat niet het geval, dan dient u direct contact op te nemen met onze klantenservice via het contactformulier, dan helpen wij u zo snel mogelijk verder.


Retournering
Het artikel wordt alleen retour geaccepteerd als het indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking wordt teruggestuurd. Daarom adviseren wij u om te allen tijde de geleverde toebehoren te bewaren. De pakbon of de (kopie) factuur dient meegestuurd te worden in de verpakking.
Hoe kan ik een retour aanmelden?
Retour zendingen dienen altijd direct en vooraf gemeld te worden aan onze klantenservice via het contactformulier op onze website.

 Wie betaalt voor de verzendkosten voor retourzendingen?
   In geval van een verkeerde levering zorgt  Koloniaal Teakhuis Utrecht BV voor het retourhalen van de goederen.
   In de volgende gevallen komen de retourkosten voor eigen rekening:
· Bij retournering van een product wegens annulering na verzending

Koloniaal Teakhuis Utrecht BV houdt zich niet aansprakelijk voor verder beschadigde en zoek geraakte geretourneerde zendingen. Vraag daarom op het postagentschap of ontvanger altijd om een traceercode  of ontvangstbewijs en bewaar deze goed.

 Hoe kan ik een bestelling annuleren nadat ik hem ontvangen heb?
Nadat u een bestelling hebt ontvangen, heeft u recht op een bedenktijd van 14 dagen. Bent u niet tevreden met uw aankoop of wilt u afzien van de bestelling, dan kunt u de aankoop annuleren.

 Producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen, komen niet voor ruilen of restitutie in aanmerking.
 Het product dient binnen 14 dagen na ontvangst aangemeld te zijn via info@koloniaalteakhuis.nl.  Indien de 14 dagen zijn verstreken kunt u de bestelling niet meer annuleren.

De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden:
•Artikelen die langer dan 14 dagen geleden ontvangen zijn
•Artikelen die gemaakt zijn met specifieke specificaties, bijvoorbeeld maatwerk meubelen
•Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.

Het is belangrijk om uw bestelling zo snel mogelijk te controleren op inhoud, beschadigingen of defecten. Indien u een afwijking, een beschadiging of defect constateert, meldt dit dan direct aan de klantenservice via de contact formulier op de website.

 Wat moet ik doen als mijn product defect gaat binnen de garantietermijn ?
Alle artikelen die koloniaal Teakhuis Utrecht BV verkoopt hebben garantie, tenzij anders overeengekomen. Als het product binnen de aangegeven garantietermijn een defect vertoond, dient u dan contact op te nemen met onze klantenservice.
 Na de defect melding ontvangt u een e-mail met daarin instructies om het serviceproces in gang te zetten. Dit kan inhouden dat er binnen 2 á 3 werkdagen kontakt wordt opgenomen om de serviceprocudure door te spreken en afspraken te maken.